Ny vikt o ny BVC.

Jag o Ella spenderade dagen med Rasmus, Sophie & Julian innan vi besökte vårt nya BVC för första gången. Ella lyckades göra nr 2 när det inte fanns ett skötbord så långt ögat kunde nå... -Ligga ner i vagnen var dödsdömt, o Sophie fick hjälpa mig byta på en stående Ella -mitt på en uteservering. (där det som tur va inte va så mycket folk) o fröken va nöjd. Rumpan ren.


-Folkets park & Fika.

10190 g. 76 cm mätte liten E... (Eller va de 77? -Jag minns inte!)
600 g på en månad och noll cm. Äter som en häst. Uppenbarligen! -Dock ingen fara tyckte sköterskan... Följde kurvan bra!


-Kanske glassen innan som påverkade vikten?? (För både morsans o Ellas skull...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0