Hon går!

Ella har gjort framsteg idag. bokstavligen! Ett perfekt steg, ett till o sen druttade lilla sessan på golvet! Jag skrek på L -men han hann inte se. 3 Maj -De räknas som första gången (höhö) väl?

Jag o liten E trotsade vädret idag. Gick mot Jessie o lekplatsen precis utanför... Ella gungade o skrattade. Lekte med grusen (som för tillfället e extremt poppis) o ville äta en blomma, som hon inte fick, och grät lite när den föll till marken...

Imorgon träffar vi kanske Madde -beroende på sjukdom (för hennes del) Kussi ska oxå hinnas med! Träning klockan 7 står på schemat o jag ska inviga mina nya dojjor... Hoppas att lilltån (som jag slog så förbannat imorse) inte misstycker! Dock ingen ursäkt! Jag har inga sånna längre! I fredags tränade jag hungrig (kanske inte så bra) och med världens mens-värk. -Men jag kände mig som en gud efteråt! O gud e god... -tror jag!





-Lekplatsen när de e mulet e minst lika bra!

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Heja Ella!! Jätteduktig ju :)

Gud vad jag diggar hennes jacka!



Kramar

2011-05-03 @ 23:22:58
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Venessa

Vad duktig hon är! <3

2011-05-04 @ 07:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0